sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Gaudeamus 2008





Targul de carte Gaudeamus isi inchide portile maine - duminica, 23 noiembrie.
A inceput de miercuri - ca in fiecare an - si pana acum i-au trecut pragul 60000 de oameni.
Astazi am facut si eu o vizita (sunt vizitator fidel) si, desi speram sa nu stau mai mult de 2 ore, m-am intors acasa pe la ora 18:00, fiind plecata de la 12:00. Sunt foarte multe de vazut (carti, evident) si foarte multe standuri. O placere pentru cei care iubesc cartile...oricum. Nu veti gasi insa numai carti aici. Eu am mai vazut un stand de lucruri vechi de colectie, unul de muzica si chiar unul de turta dulce (vezi poza). Nu e nevoie sa va mai spun ce m-a atras. :) Bine...aceste cateva standuri au o pondere de 0.1% in totalul standurilor expozante. E si normal...e targ de carte.
Cine nu a reusit sa ajunga pana astazi sa o faca neaparat maine...programul este insa mai scurt: pana la ora 16:00!!! Deja de la 14:00-15:00 expozantii incep sa-si stranga "marfa". Plimbare placuta printre carti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu