marți, 16 septembrie 2008

Braşov



Dacă nu aţi fost niciodată în Braşov, vă recomand să o faceţi. Din ce am văzut până acum, aş putea spune că Braşovul este cel mai frumos oraş din România (e drept că nu am văzut Iaşul; am înţeles că şi acesta este impresionant). Nu pot să spun că până acum nu am fost deloc aici, dar de fiecare dată eram în trecere cu maşina. Vara aceasta, tot în trecere fiind, mi-am rezervat, împreună cu familia, două ore de vizitat oraşul. E drept că nu am reuşit să vedem foarte mult. Ne-am îndreptat şi noi atenţia spre centrul istoric şi cultural al oraşului...Piaţa Sfatului (şi încercam să ne dăm seama cam din ce poziţie se filmează festivalul "Cerbul de Aur"). Am vizitat Biserica Neagră...o minunăţie imensă şi impunătoare. Îmi pare rău că nu am nişte fotografii de acolo, dar nu aveam voie să fotografiem. Trebuie să mă mulţumesc cu pliantul pe care l-am cumpărat. Altfel...piaţa în sine este foarte interesantă iar clădirile de pe străduţele din jur amintesc parcă de un orăşel din străinătate...poate de undeva din Austria. Pe trotuar găsiţi terase cochete unde vi se poate servi ceva de mâncat şi o îngheţată delicioasă (vă spun din experienţă - ca George W. Bush la Neptun) că doar este oraş de interes turistic. Apropo de asta...în centrul oraşului găseşti mai mulţi străini decât români. Mergeţi să vedeţi cu ochii voştri ce ţară frumoasă avem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu