vineri, 26 septembrie 2008

Cu ce ne mai ocupam timpul




Ma intorc din nou la vechea rubrica cu idei pentru ocuparea timpului - pentru cine are prea mult si nu are ce face cu el (desi ar putea sa mai dea si altora in loc sa caute cum sa-l ocupe - glumesc, desigur). De data asta va propum ceva care cere rabdare. Din pacate, s-ar putea sa nu fie o idee buna si pentru persoanele de sex masculin. Oricum...ei se pot multumi privindu-si partenerele aplicand idee aceasta (glumesc). Bine...nu este si pentru ei. Asadar...ma refeream la brodat. Zilele acestea am incercat eu insami sa fac asta (din acest motiv va si recomand) si e chiar placut. E ca atunci cand eram mici si coseam pe la scoala la lucru manual; numai ca acum e ceva mai complicat si cere multa rabdare. Dar si rezultatul este pe masura. Desigur...daca va pasioneaza aceste lucruri. Eu am incercat sa fac o girafa incadrata de un romb - dupa model, desigur. Nu am terminat-o inca.
De ce aveti nevoie: o bucata de etamina de aproximativ 15 x 15cm si fire de brodat (5 culori: un galben, doua tipuri de albastru - unul pentru contur mai inchis si altul mai deschis pentru fond, un portocaliu spre rosu si un maro inchis). Sus vedeti si poza cu modelul (prima). In dreapta acesteia este ceea ce am lucrat eu pana acum - sa va orientati cam ce va iese. Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu