vineri, 24 octombrie 2008

Cum este la facultate - curs pentru începători

Îmi pare rău pentru neglijenţa de care am dat dovadă în ultimele 3 săptămâni nemaiscriind nimic pe blog. Lipsa acută de timp şi-a spus însă cuvântul. E adevărat că 5 minute tot aş fi găsit, dar chiar nu îmi place să scriu ceva doar de dragul de a fi o notiţă pentru fiecare zi.
Vinovată pentru lipsa mea de timp se face reînceperea facultăţii. Deşi nu pot spune că lucrurile sunt foarte serioase încă de pe acum, dar numai participarea la cursuri şi seminarii îmi ocupă mai mult de jumătate de zi.
Tot facultatea este vonivată de o idee ce mi-a răsărit în minte în urmă cu câteva zile. Am stat şi m-am gândit eu ce ar mai fi interesant şi în acelasi timp de folos celor ce vizitează acest blog. Şi atunci m-am gândit la cei ce au început anul acesta facultatea, cei care sunt anul I. La ASE; pentru că aici sunt şi eu studentă (în rest nu ştiu din proprie experienţă). Mi-am zis eu că bobocilor le-ar fi utile câteva informaţii legate de viaţa în facultate, cursuri, profesori etc.
Aşadar...propun să ne luăm o pauză de la "destinaţiile de vacanţă" şi ne îndreptăm gândurile spre lucruri serioase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu