luni, 2 februarie 2009

Bine v-am regasit! - Concurs


Stiu...iar v-am lasat balta. Imi pare rau. Sesiunea se face responsabila cu asta. Parca nu se mai termina... Important insa este ca a trecut si, sper eu, ca de acum sa imi fac mai mult timp pentru blog. Este prima oara cand ne intalnim (virtual, desigur) anul acesta si poate ar trebui sa va urez cate ceva, dar mi se pare mult prea tarziu pentru un "La multi ani!". Sper ca cei dragi v-au facut urarile cele mai bune la momentul potrivit. Dar, totusi, astazi ma simt generoasa...asa ca am un concurs pentru voi. Cu ce ocazie? Sa zicem de Valentine's Day ca tot se apropie acum. Nu trebuie decat sa puneti la voi pe blog un post cu acest concurs si un link catre acest blog. Unul/una dintre voi va castiga un parfum marca Refan de 11 ml. Pentru baieti un parfum cu aroma Fahrenheit - Dior iar pentru fete un parfum cu aroma Magie Noire - Lancome. Premiul este oferit de http://www.shop.yummyfragrances.eu. "Extragerea" va avea loc pe data de 14 februarie. Va rog lasati si un comenatriu la acest post cu blogul vostru sa stiu si eu cine sunt participantii.

Un comentariu: