joi, 31 iulie 2008

Incursiune în nesfârşitul Univers


Mă gândeam să ne distanţăm puţin de lumea noastră şi de minunatele locuri pe care le putem descoperi aici. De ce? Ei bine...cred că ar fi interesant să vorbim câte ceva şi despre ceea ce ne înconjoară...despre ceea ce se află dincolo de atmosfera terestră...şi anume lumea extraterestră. Aş începe prin a mărturisi faptul că, până de curând, dacă m-ar fi întrebat cineva "Crezi că există extratereştri?", aş fi răspuns "Nu ştiu. S-ar putea. Cred că da...adică cei care au făcut studii în legătură cu acest aspect trebuie să se fi bazat pe ceva.". În schimb, acum nu aş mai fi atât de nesigură. Din contră, aş da un răspuns hotărât "Da. Există cu siguranţă.". Şi acum să vedeţi de ce aş răspunde în acest fel. De curând am început să citesc o carte despre acest subiect şi am aflat multe lucruri ciudate, dar în acelaşi timp impresionante...lucruri incredibile, de necrezut. În cea mai mare parte autorul (un cercetător din Germania) vorbeşte despre implicarea americanilor într-un proiect secret...un fel de contract între guvernul SUA şi extratereştrii. De ce ar face ei una ca asta? Se pare că americanii vor să afle misterul tehnologiei uimitoare a "omuleţilor cu ochi mari". Aceştia au fost de acord...dar credeţi că aşa...fără să obţină nimic? Nu...desigur. Ei au vrut să facă studii şi experimente pe oameni şi animale, ceea ce au obţinut. Este un schimb corect, nu? În fine...nu au importanţă opiniile mele. Vreau doar să vă spun de la bun început că este o carte foarte interesantă şi o recomand tuturor ("Imperiul extratereştrilor" - autor Andreas von Retyi), dar...îmi pare rău să o spun...trebuie să aveţi mult curaj pe alocuri pentru a da paginile. De exemplu, într-o vreme, eu am fost nevoită să sistez lectura pentru că începuse să mă obsedeze ideea cu "omuleţii". Totuşi, cu pauze, atunci când simţiţi că frica vă apasă, se poate citi până la capăt. Desigur...trebuie să fie multe cărţi legate de acest subiect. V-am recomandat-o pe aceasta pentru că, după cum v-am spus, pe aceasta am avut-o eu în bibliotecă. Spre ruşinea mea, stătea pe un raft de vreo 7 ani de zile şi abia acum m-am atins de ea. Dar asta este mai puţin important. Rămâne pe mâine să vă povestesc mai în detaliu cam ce spune autorul despre această lume misteriosă...despre IMPERIUL EXTRATERESTRU şi despre unul dintre cele mai mari PROIECTE MONDIALE SECRETE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu